LEVERINGSPRISER

KONTAINER tilbyder fri fragt indenfor EU. Uanset pris, størrelse og vægt.

Lande uden for EU og resten af ​​verden: kun 20 EUR

Vi sender alle pakker med GLS i EU. Som standard sender vi til din nærmeste GLS pakkeshop (gratis). Hvis du foretrækker levering på din hjemmeadresse eller arbejdsplads, tillægges et lille ekstra gebyr på 25 DKK.

Levering i lande uden for EU vil blive leveret med national fragt. Pakkesporing sendes automatisk til din e -mail, så du kan følge din pakke. Vær gerne opmærksom på, at der kan gå op til 24 timer før GLS har registreret din pakke.

 

LEVERINGSTID

Levering i Danmark sker normalt inden for 2-5 arbejdsdage, efter at vi har sendt dig ordrebekræftelsen. I EU er leveringstiden mellem 4-7 arbejdsdage afhængigt af destinationen. Til lande udenfor EU normalt mellem 7-21 dage. Længere leveringstid kan forekomme, hvis varen ikke er på lager. I dette tilfælde vil du få direkte besked via e-mail.

Den angivne leveringstid gælder for ordrer, der afgives inden kl. 12.00 på hverdage. Efter dette tidspunkt vil ordren blive afsendt den følgende arbejdsdag. Når du modtager ordren, skal du undersøge, at det leverede produkt svarer til din ordre, og at produktet ikke er beskadiget eller ændret på nogen måde.

I tilfælde af force majeure, såsom vejrforhold uden for vores kontrol, kan KONTAINER ikke garantere levering til tiden. Hvis din levering er forsinket mere end 14 dage, har du ret til at annullere ordren. Det allerede betalte beløb refunderes inden for 7 dage til det kreditkort, du har anvendt. Ønsker du at annullere din ordre, så send os en mail på info@kontainercopenhagen.dk

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.

 

RETUR

Når du handler hos os, har du altid 30 dages returret (selvom dansk lovgivning kun kræver 14 dage). Det betyder, at hvis du ikke er tilfreds med dit produkt, kan du returnere produktet inden for 30 dage og modtage hele beløbet retur (eventuelle forsendelsesomkostninger vil blive fratrukket). Bemærk venligst, at produktet skal være i samme stand som modtaget.

I tilfælde af flere produkter, der er bestilt i samme ordre, men som leveres separat, udløber returperioden 30 dage efter det sidste modtagede produkt.

Hvis du ønsker at returnere din ordre, kan du i Danmark gøre det gratis. Blot følg instruktionerne og print en gratis GLS returlabel lige her. Kontainere som er en del af No Waste! kampagnen er undtaget for dette.

Når du returnerer produktet, skal du sørge for, at det er pakket forsvarligt og i originalemballagen, herunder æske, støvpose, papirfyld, prismærk, osv. Det er meget vigtigt, at produktet er i ubrugt stand. Du har ansvaret for pakken, indtil vi modtager den. Vi anbefaler derfor, at du sender pakken med et sporingsnummer.

Returnering af produkterne skal sendes til følgende adresse:

KONTAINER
Svalevej 40
7100 Vejle
Danmark

 

TILBAGEBETALING

Når vi har modtaget din returnerede ordre, refunderer vi dig hele beløbet (evt. fragt fratrækkes). Tilbagebetalinger foretages inden for 7 hverdage efter modtaget retur. Beløbet overføres til det samme kreditkort, som blev brugt ved køb af produktet. Bemærk venligst at det kan tage lidt tid, før pengene er tilgængelige på din konto afhængigt af din bank og den anvendte betalingstype.

Du modtager en e-mail, når tilbagebetalingen er gennemført.

 

ÆNDRING ELLER ANNULLERING AF BESTILLING

Hvis du vil ønsker at ændre eller annullere din ordre, før levering er sket, skal du straks give os besked via e-mail til info@kontainercopenhagen.dk. Hvis vi allerede har sendt dig beskeden om, at din ordre er på vej, vil du ikke kunne ændre eller annullere ordren. Du har dog altid ret til at gøre brug af 30 dages fortrydelsesperiode.

 

KLAGER

Alle varer købt på kontainercopenhagen.dk og kontainercopenhagen.com er omfattet af dansk lov, hvor du har 2 års reklamationsret, hvis det købte produkt er defekt eller defekt ved levering. Klager skal fremsættes inden for rimelig tid efter, at du har opdaget at produktet er defekt.

I så fald bedes du kontakte os via e-mail sammen med en kort beskrivelse af hvad der er defekt, dit navn, adresse, e-mail og telefonnr. Vi vil herefter vurdere, hvorvidt din klage er berettiget. Hvis din klage er berettiget, har du ret til at få produktet repareret, udskiftet, prisreduceret eller refunderet købsprisen.

Du får besked om dette via e-mail. Bemærk venligst, at manglerne bestemmes af rimelige standarder såsom normalt slid og forkert brug. På samme måde betyder mangel på vedligeholdelse, at produktet ikke er dækket af fejl og mangler. Hvis manglen er berettiget, refunderer vi dig for rimelige transportomkostninger ved returnering af produktet. Husk venligst at sende pakken sikkert, f.eks. i en papkasse, og send med et sporingsnummer, da du er ansvarlig for produktet, indtil vi modtager det.

Bemærk venligst, at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav, til pakkeshops eller lignende.